Follow Me Where I Go...



Blog owner not responsible for errors at the source




Friday, May 24, 2024

Fysen

Fysen


Du får meg til å føle at hele verden er forelsket

I deg finner jeg kos, mitt sentrum, min frelse.

Dørstokkmil var skummelt, men til slutt falt vi.

Å leve på luft og kjærlighet, du tar meg på sengen.

Sammen reiser vi oss som solen på himmelen

Bølge etter bølge

Høyere og høyere

Men så kommer fall

Omslynget sammen

Sjeler bundet

En


English

You make me feel like the whole world is forelsket.

In you I find my comfort, my center, my salvation.

Those first steps were scary, but eventually we fell.

Living on air and love, you catch me off guard.

Together we rise like the sun in glory

Wave after wave

Higher and higher

But then comes the fall

Entwined together

Souls bound

One


#poem, #poetry, #love, #fysen, #verden, #kos, #sentrum, #frelse, #skummelt, #kjærlighet, #sammen, #reiser, #solen, #bølge, #høyere, #omslynget, #sammen,

#sjeler, #bundet,


#world, #cuddle, #center, #salvation, #scary, #love, #together, #rising, #sun, #wave, #higher, #encircled, #together,

#souls, #bound,

No comments:

Post a Comment